Instagram i jego wykorzystanie w nowoczesnym biznesie

Popularność Instagrama jest wręcz zaskakująca. Na pierwszy rzut oka to proste narzędzie, które pozwala wrzucać zdjęcia czy filmiki i wykorzystywać wewnętrzne filtry. Niespodziewanie zdobyło jednak miliony użytkowników na całym świecie i stało się ważnym gadżetem nowoczesnego biznesu. Instagram cały czas się rozwija i wprowadza nowe opcje, które pozwalają na większą aktywność firmom.

Spotkać możemy już chociażby posty sponsorowane, które pojawiają się na naszym koncie, bez względu czy obserwujemy osobę/firmę płacącą za post, czy też nie. Jednocześnie pojawiły się filmiki, które pomagają budować historię firmy. Dzięki swojemu kontu na Instagramie firmy mogą chociażby pokazać pracę swoich pracowników od środka i zaprezentować swoim klientom tak zwaną ludzką twarz. Jednocześnie instagram to doskonała platforma do promowania produktów.

Dzięki wbudowanym w aplikację filtrom, możemy łatwo podkręcić jakość zdjęć i nadać naszemu produktowi unikatowi i niepowtarzalny wygląd, który uczyni reklamowaną przez nas rzecz czy też usługę jeszcze atrakcyjniejszą.