Snapchat jako nowa ikona social media, coraz częściej wykorzystywana w biznesie

Social media to już nie tylko zabawka służącą komunikacji zwykłych użytkowników. Mało tego, to już nie tylko gadżety wykorzystywane, ale wręcz niezbędne w taktyce nowoczesnego prowadzenia przedsiębiorstwa. Jeśli jakaś firma nie ma swoich kanałów społecznościowych, to praktycznie nie istnieje.

Teraz do głosu dochodzi snapchat. Snapchat to aplikacja, której celem jest wysyłanie do grona swoich odbiorców maksymalnie 10-sekundowych sekwencji zdjęć lub filmików. Aplikacja jest o tyle unikalna, że wysyłane treści po odtworzeniu znikają, dzięki czemu w dużej mierze zyskała swoją aplikację.

Na sukcesie aplikacji próbują korzystać obecnie blogerzy i duże firmy. W Polsce swoje konta na snapchacie mają już chociażby Qpony, TVN24 czy tutejszy oddział Coca-coli, co tylko pokazuje biznesowy potencjał tegoż gadżetu. Snapchat pozwala na przeprowadzanie konkursów, tworzenie storytellingu, tak ważnego obecnie w biznesie czy pokazywanie pracy firmy od środka.

Przy umiejętnym wykorzystaniu pozwala także reklamować produkt i zwiększać dochody firmy poprzez skuteczną aktywizację odbiorców.